Я – громадський активіст
Автор Ірина Ковальчук   
Середа, 09 березня 2016 10:28
 

5 березня відбулася із Тарасом Прокопишином, громадським активістом, координатором проекту «Вуличний університет» у Львові, та засновником  проекту «The Ukrainians». Говорили про те, як бути успішним активістом та, що для цього треба  робити? Свою діяльність Тарас почав з президента школи, в університеті став студентським мером Львова. Бути громадським активістом – це один із важливих кроків до вдалого старту.

 


Як щось організувати?
  «Щоб дійти до мети, треба перш за все йти» О. Бальзак 
1 крок - Треба робити перші кроки і не боятися, що щось не вийде.
2 крок – брати чиїсь ідеї та пробувати їх змінити так, як ви їх бачите. А згодом працювати над власними. 
3 крок – вчитися в тих людей, які досягли більше ніж ви, набиратися їхнього досвіду.
4 крок – приєднуватися до однодумців.
  Що робити, аби все встигнути?
«Якщо хочеш знайдеш – можливість, не хочеш – причину!»
1. – не займатися дурницями;
2. – правильно розпоряджатися часом;
3. – використовувати час на потрібні речі;
4. – правильно організовувати свій графік;
5. – вміти самоорганізуватися.
Як втілити свій проект?
1. – мати ідею;
2. – сісти з блокнотом і записати все, що треба для реалізації та все, що думаєш.
3. – знайти хорошого спікера;
4. – знайти мету;
5. – визначити цільову аудиторію;
6. – порахувати скільки треба ресурсів матеріальних і фінансових.
Проекти не мають бути зроблені для себе, ваша ціль – інші люди! Громадський активізм – це не бізнес. Треба розуміти, що є ризик, але це не має лякати. Не боятися невдач, а пробувати ще раз і ще раз після кожної невдалої спроби. Вчитися правильно планувати, ставити цілі та завдання. Шукати людей за принципом - близькості. «Кількість – не завжди якість».
Проблема українців в тому, що вони звикли до стабільності.   Стабільність – цінність самовираження в Європі, а в нас – виживання. Мають велику цікавість та хочуть мати владу. Як то кажуть: «На три українця – два гетьмана!»
  Для вдалої реалізації проекту існує SWOT – аналіз, який застосовують  у процесі стратегічного планування. Він полягає в поділі чинників і явищ на чотири категорії:
- сильних (Strengths);
- і слабких (Weaknesses) сторін проекту;
- можливостей (Opportunities), що відкриваються при його реалізації;
- та загроз (Threats), пов'язаних з його здійсненням.
Позитивний вплив Негативний вплив
Внутрішнє середовище Strengths (сильні сторони) Weaknesses (слабкі сторони)
Зовнішнє середовище Opportunities (можливості) Threats (загрози)
Часто люди бояться розпочати, щось робити, бо думають: «Якщо не вийде? Якщо я не зможу? Якщо мені щось завадить і в мене нічого не вийде?» Забудьте про такі думки і робіть те, що хочете, про, що мрієте, що хотіли зробити, але не наважувалися. Як влучно сказала, про це славнозвісна Коко Шанель: ««Все в наших руках, тому їх не можна опускати»,  і не посперечаєшся.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Share

Останнє оновлення ( Середа, 06 квітня 2016 17:18 )
 

Онлайн реєстрація

Банер